Marketing

Jak słodycze reklamowe działają na Twoich klientów? Poznaj zalety cukierków z nadrukiem!

Szukasz sposobu na poprawę wizerunku firmy lub chcesz się skutecznie zareklamować na targach, konferencji lub imprezie branżowej? W takim przypadku, koniecznie przeczytaj poniższy artykuł i sięgnij po inspirujące porady – sprawdź, dlaczego warto zamówić słodycze reklamowe (zobacz tutaj) i na, co należy zwrócić szczególną uwagę!

Cukierki z nadrukiem – doskonały nośnik reklamowy!

Nie ma nic milszego niż doskonały, słodki podarunek! Cukierki firmowe są nie tylko idealnym sposobem na zareklamowanie się, ale stanowią miły gest ze strony firmy, wzbudzają w klientach pozytywne odczucia i sprawiają, że nasza marka jest dobrze kojarzona. Zamawiając słodycze reklamowe musisz postawić na najlepszą jakość, ponieważ w innym wypadku, Twoi klienci będą po prostu zniechęceni i rozczarowani. Mogą poczuć się też zlekceważeni – tandetne słodycze nie są warte niczyjej uwagi!

Jak wykorzystać reklamowe słodkości?

Słodkie gadżety reklamowe wykorzystasz w następujący sposób:
-na targach
-konferencjach
-imprezach branżowych
-dołączysz je do paragonu w sklepie stacjonarnym
-możesz ustawić je na blacie w recepcji, poczekalni, biurze lub rejestracji
-dołożysz je jako gratisy do wysyłek dla Twoich klientów
-możesz je wykorzystać w ramach podziękowania stałym klientom lub dołączyć do zaproszenia na wydarzenia firmowe

Jakie są najpopularniejsze słodycze firmowe – pakowane oddzielnie czy w jednym opakowaniu zbiorczym?

Cukierki z nadrukiem na sztuki, takie jak:
-krówki
-miętówki
-landrynki
są najpopularniejsze wśród tego typu łakoci. Możesz też zdecydować się na cukierki pudrowe zamykane w pudełku z umieszczonym na wieku logo firmy, lub też postawić na żelki albo lizaki. Znacznie łatwiej jednak zabrać cukierki na sztuki, pakowane oddzielnie na różnego rodzaju targi czy konferencje lub rozdysponować między siedzibami firmy. Poza tym, pakowane oddzielnie słodycze są bardziej higieniczne, zwłaszcza teraz jest to istotne, kiedy wiele osób boi się negatywnych skutków pandemii, a firmy są zmuszone do przestrzegania przepisów sanitarnych.
Podsumowanie
Cukierki o charakterze marketingowym mogą mieć oryginalne, fantazyjne opakowania i tym samym pomogą Ci się wyróżnić na tle firm, które proponują nikomu niepotrzebne, nudne długopisy czy pendrive. Pamiętaj, że dając słodycze swoim klientom wzbudzasz w nich tylko i wyłącznie pozytywne odczucia, dzięki czemu zapamiętują oni Twoją markę i dobrze ją kojarzą. Wszystko to pod warunkiem, że słodycze są dobrej jakości, a Ty zamówiłeś ich odpowiednią ilość!